Šablona Wordpress | Bezplatné šablony | Tipy pro zvýšení návštěvnosti stránek

Při volbě šablony ve Wordpressu záleží na každém z nás jakou si vybere. Jedna věc je ale velmi důležitá. Sám jsem si vyzkoušel na základě vlastní zkušenosti, že když si necháte bezplatnou šablonu a budete se na ni snažit získat co nejlepší pozici ve vyhledávačích, budete mít před sebou velmi složitý úkol, né-li nemožný.

Bezplatná šablona

     Je sice zadarmo, ale je plná děr. Většinou vše, co je ve virtuálním počítačovém světě zadarmo nemá hodnotu. Ty díry způsobují to, že jsou stránky příliš pomalé, pro roboty a vyhledávače nezajímavé. 

Důkaz

     Důkaz je moje vlastní zkušenost. Měl jsem více jak 1 rok bezplatnou šablonu - návštěvnost byla mizerná - a to i když jsem intenzivně pracoval na SEO marketingu a výrazně rozšířil paletu článků a struktury stránek - nemělo to žádný vliv. Přírůstky byly stále velmi pozvolné. Hodnoty, které se zobrazovali v Google Analytics byly úsměvné. Dokonce si myslím, že byli až nesmyslné. Ve chvíli, kdy jsem svoji bezplatnou demo verzi šablony zakoupil jako plnohodnotnou šablonu, mnohé se změnilo. Rychlost stránek (načítání) se podstatně zlepšila, nesmyslná a nízká čísla na Google Analytics byla minulostí. 

Nikdo nesdílí know-how ve světě kódu

     Bez této investice nemá dle mého názoru nikdo šanci dosahovat odpovídajících výsledků. Je dobré o tom vědět - proto jsem napsal tento článek. Tuto informaci Vám nikdo nedá. Proč? Protože je to velmi podstatné. Trochu mě otravuje svět programátorů a tvůrců www stránek, kteří všeobecně nesdílejí toto know-how a to z jednoho jediného důvodu - výdělku. Nechtějí se ochudit o to, aby mohli z někoho dostat peníze za hubičku.