Spustil jsem svůj blog mých rad a zkušeností - konečně! :)

Dnes jsem se konečně "dokopal", abych dotáhnul svoji dlouholetou myšlenku do reálu, takže dnešním dnem spouštím svůj blog, kde bych Vám rád popsal nějaké své zkušenosti a díky nim se Vám pokusil předat pár zajímavých informací, tipů, myšlenek a snad i inspiraci. 

Budu se snažit vkládat sem skutečně - alespoň pro mě - silná témata. Velmi často se setkávám se stránkami, které jsou protkané šedí - nudnými řádky, nesmyslnými články, které nikomu nic nepřinesou. Často moje zkušenosti budou praktické a to především ze života, nikoliv jen "teoretické bláboly". Zaměřím se na takové věci, které mi přináší užitek více let a mám je vyzkoušené. 

Vše sem vkládám na bázi toho, že kdokoliv navštíví můj web má svoji hlavu, svoji odpovědnost za rozhodnutí. Pokud vyzkoušíte nějakou mou radu, je to jen a jen Vaše rozhodnutí. Z mé strany jsou a budou články pouhá doporučení, o kterých si subjektivně myslím, že přinesou vždy alespoň nějaké skupině lidí užitek. Není však možné, aby byl každý spokojený, ale když bude více spokojených, tím lépe. 

Užijte si brouzdání internetem a přeji Vám všem krásný den i život!